“Københavnske mæglere sælger markant flere boliger i skuffen,” skriver Berlingske.
Artikel – udgivet november 2025
Det kan vi også mærke.
En stor del af vores boliger sælges helt uden at ramme de klassiske boligsider.
For når materialet sidder lige i skabet fra start, så kan det gå hurtigt.
Derfor følger vi en klar proces, når vi får en ny bolig:
- Vi starter typisk med en rolig, håndholdt video til den første reel.
- Så kommer der 10 lækre billeder og stories på Instagram.
- Bagefter en super lækker boligfilm, vi gerne bruger 10-12 timer på at producere.
Alt sammen for at ramme den rigtige følelse. Historien. Stemningen. Og det virker. Allerede dér bliver omkring 40% af boligerne solgt, hvoraf de resterende sættes til salg online.
Er der en ulempe?
Ja. I hvert fald for os. Vi mister lidt af “brandingen” ved ikke at vise hele verden, hvor dygtige vi er.
Men det er selvfølgelig ikke det vigtigste her. Det vigtigste er, at kunden får den rigtige handel.
Om det sker i fuld offentlighed eller i stilhed, betyder mindre.
Især fordi vi oplever, at den gode service ofte fører til anbefalinger. Og det er i høj grad det, vi lever af.
Jeg synes faktisk også, det er lidt fedt, at mæglerbranchen har ændret sig så meget, at vi i dag nærmest arbejder som et reklamebureau.
Det giver mulighed for at skille sig ud. At tænke kreativt. Og at give kunden en ekstraordinær service.
For når ‘reklamen’ sidder i skabet, kan en bolig blive solgt, før skiltene overhovedet er printet 😉